Contact

Contact


Bereikbaarheid

We staan 24/24 en 7/7 stand-by voor jou. Via het contactformulier of noodnummer kun je ons steeds bereiken waarna wij zo snel mogelijk het nodige doen om je verder te helpen.


Noodgevallen

Bij een noodgeval kan je ons altijd bereiken op het noodnummer (zie prikbord of de fiche met praktische afspraken).
Let op : dit is enkel bij een noodgeval!

Wanneer bel je het noodnummer?

– Er is geen elektriciteit in het gebouw
– Er is een waterlek met ernstige en directe schade tot gevolg
– Er is geen verwarming in het gebouw
– Er is een verstopping met ernstige en directe schade tot gevolg (een verstopt toilet is geen noodgeval gezien er in het gebouw meerdere toiletten zijn)
– Bij brand (vooraf ook 112 bellen)
– Bij gasgeur (vooraf ook 112 bellen).

Wat is geen noodgeval?

– Info met betrekking tot een kamer
– Een lekkende kraan
– Een kapotte lamp
– Het internet werkt niet
– Je bent je sleutel vergeten of verloren.


 



Vragen?



Op 17 en 18 april organiseren we bezoekdagen voor kandidaat-huurders.

Afhankelijk van de op dat moment geldende corona-maatregelen zullen deze al dan niet virtueel doorgaan.

Inschrijving voor de bezoekdagen kan vanaf 22 maart op onze site.

Bij interesse kan je echter al een mail sturen naar info@kotcompany.be met opgave van gewenst kamertype en locatie. We houden je dan zeker op de hoogte van het aanbod.

Heb je een vraag? Kijk eerst even bij FAQ. Veel kans dat je daar het antwoord vindt. Is dat toch niet het geval, vul dan onderstaand contactformulier in en wij beantwoorden jouw vraag zo snel mogelijk.

    Wij nemen je privacy ernstig en vinden het belangrijk dat jouw gegevens op een correcte, wettelijke en transparante manier verwerkt worden. Wil je weten hoe en waarom je persoonsgegevens worden verzameld en verwerkt, lees dan hier ons privacy beleid

    Contact


    Bereikbaarheid

    We staan 24/24 en 7/7 stand-by voor jou. Via het contactformulier of noodnummer kun je ons steeds bereiken waarna wij zo snel mogelijk het nodige doen om je verder te helpen.


    Noodgevallen

    Bij een noodgeval kan je ons altijd bereiken op het noodnummer (zie prikbord of de fiche met praktische afspraken).
    Let op : dit is enkel bij een noodgeval!

    Wanneer bel je het noodnummer?

    – Er is geen elektriciteit in het gebouw
    – Er is een waterlek met ernstige en directe schade tot gevolg
    – Er is geen verwarming in het gebouw
    – Er is een verstopping met ernstige en directe schade tot gevolg (een verstopt toilet is geen noodgeval gezien er in het gebouw meerdere toiletten zijn)
    – Bij brand (vooraf ook 112 bellen)
    – Bij gasgeur (vooraf ook 112 bellen).

    Wat is geen noodgeval?

    – Info met betrekking tot een kamer
    – Een lekkende kraan
    – Een kapotte lamp
    – Het internet werkt niet
    – Je bent je sleutel vergeten of verloren.